Argh!! Miksi minulla ei ole ylimääräistä 500 dollaria. Tiger Early Start Kit for Developers tarjoaisi Mac OS X 10.4 käyttiksestä pre-release version ja kaikkea muuta kivaa. Vaikka en olekaan mikään developer, niin olisi jännää päästä räpläämään uusia featureita jo etukäteen. Pakko se vain on odottaa ensi vuoteen. Toivottavasti "Tiikeri" tulee ulos jo ensimmäisellä neljänneksellä eikä … Jatka lukemista Tiikeri kutittelee
Kategoria: Sekalaista
Animalize
Holy shit!! Hillitön flashback 20 vuoden takaa. Aloin kuuntelemaan vanhaa kunnon Kissin Animalize albumia vuodelta 1984. Koko 13-vuotiaan elämäninto ja narsistinen itsekeskeisyys tuli takautumana korvien väliin. Aivan kuin siitä ei olisi kulunut kuin muutama kuukausi. Huh!! Nyt nukkumaan. Näen aivan varmasti unta siitä, että olen keskellä kaupunkia ilman housuja ja sitten lähden lentoon. Kyllä musiikilla … Jatka lukemista Animalize
Muistutus: enää 10 päivää pikkujouluihin
Ihan vaan muistin virkistämiseksi muistutan, että Blogipiirin pikkujoulut ovat 10 päivän kuluttua perjantaina 29. lokakuuta (siis tätä kuluvaa kuukautta). Paikkana on tällä kertaa Punavuoren Ahven (Punavuorenkatu 12 ... ja kaupunki oli se Helsinki). Paikalle saa alkaa ilmestymään klo 19 ja siitä eteenpäin. On tietenkin varsin epävarmaa miten Kallion Blogipiiri kykenee suoriutumaan Calamari Union -tasoisesta tehtävästä. … Jatka lukemista Muistutus: enää 10 päivää pikkujouluihin
Fuck Episode I
Ennen nukkumaan menoa ei pitäisi blogata. Koska näin blogit tulevat uniin. Näin viime yönä unta viimeisimmästä postauksesta. Unen sanoma oli selkeä ja yksiselitteinen. Yritin kahvitauolla saavutta uneni Photoshopilla. En aivan päässyt samaan intensiteettiin, mutta sinnepäin.
Tähtien sota
ButtUglyn kaimani muistelee omia ensimuistojaan Star Wars trilogiasta. Samalla hän kysyy mikä on kenenkin ensimmäinen nörttikokemus. Koska en pidä sanasta "nörtti" ja en todellakaan muista ensimmäistä "geek experiencea", niin muistelen mitä kyseinen Star Wars merkitsi minulle. Muistan inhonneeni alusta asti Luke Skywalkeria. Hän oli aivan liian nössö ja herttainen sankariksi. Han Solossa oli munaa paljon … Jatka lukemista Tähtien sota
YTN/M ja ATN/M
Olen huolestuneena seurannut vierestä erästä ilmiötä, jota en vain oikein jaksa tajuta. Monesti olen ajatellut aiheesta blogiini kirjoittaa, mutta yhtä useasti olen jättänyt avautumatta. Kunnes nyt. Nyt minulla ei ole mitään sen tähdellisempää kerrottavaa (lue: köyhä linkkipäivä). Joten nyt avaudun koko blogosfäärille mieltäni hiertäneestä aiheesta. Tämä ylemmän ja alemman tason naiset ja miehet -keskustelu on … Jatka lukemista YTN/M ja ATN/M
Testing …
Joo. Pitihän tämä tehdä. Nettitestin tekeminen jotenkin kuuluu työviikon alkuun. Which File Extension are You? [via Marjut]
Audilla voi kääntyä vain vasempaan
Shrike jo sanoi painavan sanansa Digitodayn iPod uutisoinnista. Itse ihmettelen sitä, että miten tämä nyt on niin vaikea joidenkin tajuta. Ei tässä nyt pitäisi olla liian monta liikkuvaa osaa. iPod ja iPod mini ovat äänitiedostoja käsitteleviä laitteita, joihin voi tallentaa tiedostoja. Näitä tiedostoja voi myös kuunnella näillä laitteilla. Myös iPodilla voi ladata tiedostoja tietokoneelle. iTunes … Jatka lukemista Audilla voi kääntyä vain vasempaan
Sunnuntai-lista
Aito ja legendaarinen. There can be only one! Baari-iltoja 2 kpl (ja kumpaakaan ei pitänyt tapahtua) Liian kovia humalia 2 kpl (näitäkään ei pitänyt tapahtua) Iloa 100 kertaa Ostosmaniaa 4 ostoksen verran (ja niissä oli 4 liikaa) Ostettuja CD:eitä 2 kpl (Note to myself: ƒlä lue levyarvosteluja!!) Sekoilua tietokoneen kanssa 3 kpl Voitettuja flunssia 1 … Jatka lukemista Sunnuntai-lista
Sony veti herneen nenään
Aikaisemmin SchizoBlogissa mainittu Retropod on joutunut pistämään lapun luukulle. Sony ei oikein pitänyt oman tuotteensa kustomoinnista. Yhdyn samaan kommenttiin Boing Boingin kanssa: "Hey, fuck you too, Sony." Toisaalla. BBC:n audio- ja videotiedostojen seuraaminen helpottuu RSS-feedin avulla. Lisää tällaista kiitos. [via unmediated]