Sakset, kankaat ja ompelukone

Veera ja Visukinttu muistelevat ala-asteen kaksijakoista käsityöopetuksen antia, jossa kummatkin sukupuolet saivat kokeilla niin ompelemista kuin höyläämistäkin. Toisin kuin Veera, niin minä olisin halunnut valita ompelemisen. Sillä taidolla olisin vaatehulluna ihmisenä tehnyt huomattavasti enemmän kuin teknisillä töillä. Ai miksikö en sitten valinnut sitä? No, kun edustaa miehistä sukupuolta ja olisi koulussa viettänyt sorvin ääressä vietetyn … Jatka lukemista Sakset, kankaat ja ompelukone

Moottorisahaohjain

Resident Evil on tunnetusti ollut huono peli, jolla jostain käsittämättömästä syystä on vankka kannattajakunta. Ja pelistä tehdyt elokuvat vasta huonoja ovatkin. Näistä puutteista huolimatta haluaisin ehdottomasti päästä testaamaan pelille kehitettyä moottorisahaohjainta. Voisi päästä ehkä vähän paremmin fiilikseen. Mutta vielä tätäkin enemmän haaveilen Kick Ass Kung Fu'sta.

Sunnuntai-lista

Luulitteko, että tämä jäisi väliin? Ei todellakaan. Taas sitä mennään. Baari-iltoja 1 kpl (melkein oli tuolla nolla, mutta naapurin "hätä" pakotti radalle) KobaÔan posse tavattu 1 krt Epämääräisen epäselviä jatkoja 1 kpl Ghost Reconia 5 kampanjaa Elviksen biisejä kuunneltu 33 kpl (muutamat useampaan kertaan) The Rolling Stonesin biisejä kuunneltu 8 kpl (joista "Honky Tonk Women" … Jatka lukemista Sunnuntai-lista

Feelin' Blue …

Hmmm ... On totta, että miestäkin voi sattua. Menemättä taas yksityiskohtiin ... Otamme lohdutusta läheikseksi tunnetusta eli Rock N' Rollin historiasta. Ensin kuuntelin Elvistä: Now since my baby left me I've found a new place to dwell down at the end of Lonely Street at Heartbreak Hotel. I'm so lonely, I'm so lonely, I'm so … Jatka lukemista Feelin' Blue …

Hyvää isänpäivää

Aina silloin tälloin sitä herää ajatukseen, että jostain minäkin olen kaiken tämän omaksunut. Siis kaiken tämän, mitä kutsutaan milloin persoonallisuudeksi, subjektiudeksi, minäksi ja ties mitä. Ja varsinkin tänään olen herännyt siihen, että joku minulle on ollut se kaikkein tärkein lähde. Ja uskokaa taikka älkää, mutta kaikkein tärkeimmäksi inspiraation lähteeksi minun on luettava oma isäni. Aina … Jatka lukemista Hyvää isänpäivää

RSS puhelimiin

SonyEricssonin mukaan RSS:llä on mahtavaa potentiaalia mobiileissa laittessa. Itse en pidä ajatusta yhtään hullumpana. Vielä kun jonkinlainen standardi saataisiin aikaiseksi ja operaattorit sekä laitevalmistajat alkavat sitä noudattamaan, niin mikä ettei. Jäämme odottamaan ...

Pari taidepläjäystä

Nummi-Pusulan yö on taiteellinen .. tai siis jotain. Nämä kaksi löytyivät Technocultista. Macabre Creation Happoisia japanilaisia kuvia. Aika friikkiä ja on sanomattakin selvää, että minä tykkään. Cipango Taideblogi. Ei mikään hassumpi idea ... Kyllähän täällä viihtyy, kun Schizo-Pukki Fan Club viihdyttää ja vonkaa mailein ja postauksin ... heh heh.

Menovinkki

Perjantai-illan rankin tapahtuma on ehdottomasti Helsinki Mozilla Party, jossa vuodaan viinaa ja keskustellaan etenkin Firefoxista. Isäntänä ja koollekutsujana toimii Shrike. SchizoBlog suosittelee!! Valitettavasti en kykene osallistumaan kyseiseen tapahtumaan, koska olen juuri tuolloin Nummi-Pusulassa vanhempien luona vierailemassa. Mutta toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle. Kokoontumispaikkana toimii jo useampaan kertaa hyväksi todettu Ravintola Toveri.

Vaateostoksilla

Skrubu muistutti minua taas vaateostoksien vaikeudesta. Omassa tapauksessani ei ole kyse vaatteiden tiukkuudesta, vaan niiden väljyydestä. Pieni MiesTM on vaatekauppojen sisäänostajien syrjityin kansanosa. Yleensä vaatekaupassa asioidessani en katso hintalappuja, vaan kokoa. Jos sattuu niin onnekkaasti, että löydän minua miellyttävän vaatekappaleen ja vielä kaupan päälle se on sopivaa kokoa, niin marssin välittömästi kassalle. Luottokorttia ojentaessa pistän … Jatka lukemista Vaateostoksilla

Pam Pum Punk Fuck Anarkiaa!!

Kaikki lapsia hankkineet pariskunnat ja yksinhuoltajat tietävät, että sukulainen tai kaveri, joka tuo lapselle lahjaksi rummun, hakkauspalikat tai jotain muuta erittäin äänekästä ääntä päästävän lelun, vihaa syvästi kyseisiä (tai kyseistä) henkilöä. Lapsi taas rakastaa tuota lelua yli kaiken ja päästää sietämättömän rääkäisyn, jos (ja kun) tuo lelu riistetään häneltä pois. Itselleni tuli samanlainen regressio The … Jatka lukemista Pam Pum Punk Fuck Anarkiaa!!