iPod sukat

Tuota noin. ÷öö ... Mitä tähän nyt sitten sanoisi iPod Socks. Suojaa iPodisi ... No, joo. On sitä hullummastakin kuultu.

Seksivalistusta tekstiviestein

BBC tietää kertoa, että brittiläinen Brook järjestö tarjoaa nuorille tekstiviestien välityksellä seksivalistusta. Sinänsä hieno palvelu, koska näin kysyjä voi pysyä anonyyminä. Se on sitten aivan eri asia, miten koko homma toimii käytännössä. [via Smart Mobs] Minäkin haluaisin samanlaisen profiloidun teksiviestipalvelun kännykkääni. Perjantai- ja lauantai-iltaisin klo. 23:30 luuriin voisi kilahtaa vaikka seuraavanlainen viesti: Janne! Lopeta se … Jatka lukemista Seksivalistusta tekstiviestein

Hei ihan oikeasti!

Näköjään jotkut ovat ottaneet nyt vähän turhan vakavasti minun anti-joulu -liikkeen. ƒlkää nyt hyvät ihmiset ottako kaikkea niin vakavasti. Suurin osa, mitä tässä blogissa tulee ulos on julkaistu "pilke silmäkulmassa" -metodilla. Valitan kieron huumorintajuni herättämää närää ihmisissä. Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia. Varsinkin huumorin kukkien ...

Porokortti

Misun pyynnöstä julkaisen joulukampanjassani toisen korttini, joka myös julkaistiin ensimmäisen kerran vajaa vuosi sitten (kierrätystä). Alkuperäinen kiitos kuvasta kuuluu Jussille.

Lukeminen kannattaa aina

New Yorkissa Akademiks vaatemerkki on aiheuttanut pahemman laatuisen kohun. Ison Ompun bussien kylkiin oli liimattu mainoksia, joissa musta nainen on polvillaan kirja kädessä ja vieressä lukee "Read Books, Get Brains". Valitettavasti New Yorkin viranomaiset eivät olleet ymmärtäneet, että "get brains" on slangi-ilmaus oraaliseksille. Parasta koko hommassa on, että Akademiksin mainossuunnittelija ei edes yritäkään peitellä asiaa. … Jatka lukemista Lukeminen kannattaa aina

Pahaa joulua

SchizoBlog aloittaa ajoissa oman joulukampanjansa. Niin hauskaa kuin minulla oli pikkujouluissa, niin siitäkin huolimatta inhoan joulua. Joulu edustaa kaikkea sitä, mitä minä en edusta (tekopyhyyttä, kristinuskoa ja perhekeskeisyyttä). Jokainen tietenkin saa viettää joulua kuten haluaa. En puutu tähän. Mutta joulun tunkeutuminen jokaisesta tuutista saa minut voimaan pahoin. Etenkin joulukortit ovat kaikkein kammottavinta mitä ihminen on … Jatka lukemista Pahaa joulua

Sunnuntai-lista

Se ainoa ja oikea totuus viikonlopustani. Taas kerran ... Baari-iltoja 1,5 (kahden tuopin baarissa pistäytymistä ei voi lukea baari-illaksi) Valmistettuja drinkkejä 12 kpl (kiitos seurasta Pami ja Sampo) Uusia clubeja tarkistettu 1 kpl Flaksi kävi 0 kertaa (damn it!!) Tavattuja italialaisia 2 kpl Hyvän musiikin tahdissa tanssittuja biisejä n. 18 kpl Keskusteluja Elviksestä 3 kpl … Jatka lukemista Sunnuntai-lista

Gold Medal

Mimmibändien aatelinen on ehdottomasti The Donnas. Olen luukuttanut koko päivän heidän uutta albumiansa Gold Medal. Suosittelen lämpimästi. Ja taas kerran muistuu mieleen se tosiasia, että rokki-mimmit ovat tosi jees!

Wahoo!

Yes! En olekaan clubbaillut pitkään aikaan. Tänään pitää mennä tarkistamaan Club Wahoo!, joka pidetään Umo Jazz Housella. Odotan innolla tanssilattiaa.

BiblePlayer

Vaikka tunnetusti tunnenkin voimakasta inhoa uskontoja kohtaan (ei siis pelkästään kristinuskoa kohtaan), niin silti on annettava tunnustus aina kun hieno digitaalinen toteutus ilmestyy. Ja yksi tällaisista on BiblePlayer. Raamattu iPodissa luetussa ja luettavassa muodossa. Hieno innovaatio. Pakko myöntää ... [via C|net]