No niin. Nyt se on verkossa saatavilla. Lopullista tuotetta saadaan odottaa toukokuun 19. päivään saakka. Vain tämä ja ainoastaan tämä voi pelastaa alkuperäisen trilogian maineen silmissäni. Ainakin trailerin perusteella leffassa tulee olemaan hyvä määrä läheisen raskasta hengitystä.
Kategoria: Sekalaista
Kännibloggaus
Jengihän Kännibloggaa oikein kunnolla. Minä tartun meemiin. Kiitos kaikille ja hyvää yötä.
Eka duunipäivä ja puhelinseksiä
Ensimmäinen "duunipäivä" on nyt sitten takana. Miltein koko päivä meni konffatessa konetta minulle sopivaksi ja muuta yleistä sälää. Maanantaina alkaa hyppyytys oikein tosissaan. Heh heh ... Kohta kuitenkin alkaa taas hupi, kun Pami ja Sampo saapuvat luokseni drinkki-illalliselle. Luvassa on vaaleaa rommia, tuoretta minttua, limeä, sokerilientä, cokista ja kivennäisvettä. Voitte päätellä siitä, mitä drinkkejä on … Jatka lukemista Eka duunipäivä ja puhelinseksiä
Hyvä uutinen
Digitoday uutisoi parhaimman uutisen pitkään aikaan: "Roskapostittajalle yhdeksän vuotta vankeutta". Täysin oikea ratkaisu. Häkkiin vaan ja avaimet kaivoon. Toivottavasti tästä alkaa päiden pudotus oikein olan takaa ... Neuvo Bushin toiselle kaudelle - lopeta se sota terrorismia vastaan ja käy yhtä suurella arsenaalilla spammaajien ja viirusten kirjoittajien kimppuun. Voisi se yskivä talouskin lähteä uuteen nousuun tällä … Jatka lukemista Hyvä uutinen
Kirjameemi
Kyllä. Minäkin tartun Silmänkääntövankilan aloittamaan kirjameemiin (Misu ja Nea listaavat myöskin). Eli 10 kirjahyllyni rakkainta kirjaa. Henry Miller: Kravun kääntöpiiri Millerin seksin kyllästämän ja intohimoisen elämän kuvaus Pariisissa. Teos sisältää häkellyttävän ja humalluttavan kuvauksen vedestä humaltumisesta. Mihail Bulgakov: Saatana saapuu Moskovaan Saatana todellakin saapuu Moskovaan ja pistää asiat sekaisin oikein kunnolla. Kirja sisältää myös yhden … Jatka lukemista Kirjameemi
3D patentoitu
Texasilainen lakifirma on löytänyt oikean kultasuonen. Joku on mennyt patentoimaan vuonna 1988 2-ulotteisella näytöllä aikaansaatavan 3-ulotteisen vaikutelman. Yksityiskohtia en tiedä, mutta tuntuu vähän uskomattomalta. Mutta kaikkihan on mahdollista Yhdysvalloissa. Taitaa tulla aika muhkea lasku muutamalle pelifirmalle, jos patentti osoittautuu validiksi. Pystyisiköhän vielä patentoimaan if-else -ehtolauseen ja for-loopin?
US out of SF
Eilen televisiossa tietenkin analysoitiin Jenkkien vaaleja ja sen seurauksia. Moni povasi Yhdysvaltojen olevan pahasti kahtiajakautunut. Siitä hyvänä esimerkkinä on US out of SF vetoomus San Franciscon autonomian puolesta. Ei varmaan nyt niin älyttömän vakavastiotettava, mutta kuitenkin. [via Metafilter] Itse asiassa monethan ovat puhuneet siitä, että Kalifornia tulisi taloudellisesti toimeen itsenäisenä valtiona. Muistaakseni se kuuluu 10 … Jatka lukemista US out of SF
Mikä auto
Joo. Minä kanssa. Olen mukana. "Millainen auto olet?" [via aika moni ja vähän päälle] Olet uusi Volkswagen Kupla! Olet hyväntuulinen ja persoonallinen retrotyyppi, jonka pipo ei juuri mistään kiristä. Olet hyvä ystävä kavereillesi ja hellä poikaystävä tytöllesi. Aika ei tule pitkäksi seurassasi, koska sisälläsi asuu se ilkikurinen pieni poika, joka ei koskaan kasva aivan aikuiseksi. … Jatka lukemista Mikä auto
Kukunorista lähti mukaan
Ai mitäkö ostin läksiäislahjaksi saamallani lahjakortilla? Kuvat alla. Kiitos vanhat duunikaverit. Alien on niin ihana ja hellyyttävä. Jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee olla Elvis-juliste seinällä.
Liftaamaan
Nyt ottaa päähän niin paljon tuo yksi johtajakilpailu rapakon takana, että en edes sano siitä mitään. Maailma alkaa muistuttamaan enemmän ja enemmän Douglas Adamsin "Liftari" -trilogian maailmankaikkeutta. BBC on julkaissut verkkoversion vanhasta Liftaripelistä. Siitä vain sekoilemaan oikein kunnolla. Elokuvakin on näköjään vielä tekeillä vaikka jossain vaiheessa liikkui huhuja, että Hollywoodissa olisi pistetty liinat kiinni projektin … Jatka lukemista Liftaamaan