SchizoMobile 0.1

SchizoBlogin R&D -osasto (kiistatta Suomen innovatiivisin) on ottanut ensimmäisen askeleen mobiilin median suuntaan. SchizoMobile on saatettu 0.1 versioon Bellstreamin avustuksella. Vielä, kun serveri päivittäisi postauksen, niin pääsisi ihan oikeasti mobiilin bloggauksen makuun. Mutta nyt siirryn mobiilisti tuonne sohvalle ...

Lisäviilaus – IE

Päästyäni vihdoinkin sairasloman aikana kerääntyneistä rästeistä eroon aukaisin uuden leiskani Win/IE -yhdistelmällä. Voi Herran pieksut mitä jälkeä!! Ja koska IE on paskin mahdollinen selain, en saanut miellyttävää lopputulosta aikaiseksi. Päätin siis ihan kostoksi poistaa tuosta oikealta kalenterin. Jos joku sitä aivan hirveästi kaipaa, niin voipi olla, että se tulee takaisin. Mutta näillä näkymin se ei … Jatka lukemista Lisäviilaus – IE

Päähänlyönnin MM

Yhdysvaltojen presidentin vaalit ovat saavuttamassa loppuhuipennuksensa eli TV-väittelyt ovat alkaneet. Puolin jos toisin heitellään kaikkea mahdollista sontaa toisen niskaan ja yritetään se saada se näyttämään debatilta. FactCheck.org on aika puolueeton kanava, joka pyrkii tarkistamaan kummankin kandidaatin väitteiden totuudenmukaisuuden. Valitettavasti tämä tarkistustyö on hidasta puuhaa verrattuna Bushin leirin DebateFacts sivustoon verrattuna, joka suoltaa feedinä ulos "tarkistettua … Jatka lukemista Päähänlyönnin MM

Kuukauden hakusanat

Niin. Kuukausi on taas vaihtumassa. On siis aika listata vähän statistiikkaa. Tällä kertaa listaan ainoastaan yleisimmät hakusanat, joilla SchizoBlogiin on löydetty. viivi avellan laura ruohola schizoblog viivi avellan kuvia huomiotalous kallioblogi acrassicauda hajuhemmot bestmanin puhe laura ruohola kuva Taas se Avellanin Viivi kummittelee kärjessä. Ei hänestä pääse eroon. Uudeksi suosikikseni naispuolisten urheilu-uutisten lukijoiden sarjassa on … Jatka lukemista Kuukauden hakusanat

Viilausta

Hienosäädin leiskaa vähän. Samalla muutin taglinea. Nurinat ja bugi-ilmoitukset kommentteihin.

Terveen paperit (???)

Flunssa on nyt virallisesti ohi. Lääkäri ei löytänyt mitään tulehdusta vasemmasta poskiontelosta ja kuumetta ei ole ollut 24 tuntiin. JEEE!!! Toinen JEEE sille, että Burnout 3 odottaa tuossa pöydällä. Kahvinkeitin päälle ja pelaamaan. Odotan "Crash Modelta" paljon ... Ja syy siihen miksi peli ei ole jo Pleikkarissa löytyy Bellstreamin Blogia ohjelmasta, joka on koekäytössäni sunnuntaihin … Jatka lukemista Terveen paperit (???)

Avautumisia tisseistä, lusikoista ja pituudesta

Suuren tissikeskustelun, lusikka-asentojen ja pituuskysymyksen (permalinkit?) johdosta avaan sanaista arkkuani. Halusitte tai ette. Mennään ensin tisseihin. Vertikaalisesti rajoitteisena henkilönä tiedän miltä tuntuu, kun oman kehon ominaisuus otetaan jatkuvasti esille. Tämä on minulle niin jokapäiväistä, että otan sen itsekin esille jatkuvasti. Paras ase on käyttää toisen voimaa häntä itseään vastaan. Mutta siitäkin huolimatta en jaksa itse … Jatka lukemista Avautumisia tisseistä, lusikoista ja pituudesta

Aarne Ankka

Joskus minusta tuntuu, että omaan telepaattisia kykyjä. Eilen kirjastossa vieraillessani otin mukaani yhden Aarne Ankka albumin. Ensimmäinen asia mikä mieleeni tuli oli "merten". Ja tänään sain lukea, että Ihmelapsen viimeiset hetket on turvautunut samaan hengentuotteeseen kirjastossa käydessään. Pitäisiköhän omakin blogi ristiä uudelleen? Miten olisi "Metamorfoosi Aarne Ankaksi käynnissä"? (www.metamorfoosiaarneankaksikaynnissa.com) - Ehkäpä ei.

"Kuvat ovat kansainvälistä tasoa"

Nyt tuli mitta täyteen. Olen yrittänyt pysyä hiljaa asiasta, mutta en enää. Mikä hemmetti suomalaista mediaa vaivaa, kun se jaksaa vauhkota Jasmin Mäntylästä? Ihan oikeasti. Hänessä ei ole mitään merkittävää - ellei oteta huomioon niitä isoja tissejä. Tämä nyt ei tietenkään ole ensimmäinen kerta, kun Suomessa breikataan läpi pelkillä rauhasilla. Mutta, että Hymyssä olevat rohkeat … Jatka lukemista "Kuvat ovat kansainvälistä tasoa"

SMiLE

Joudun tekemään tunnustuksen. Pistettäkööt se tämän flunssan piikkiin. Olen aina diggaillut salaa The Beach Boysista. Varsinkin Pet Sounds on aina kuulunut lempilevyihini. Niin ällö-imelä biisi kuin "Wouldn't It Be Nice" saa jalkani vipattamaan pöydän alla ja lantion vispaamaan, jos olen yksin kotona. Aamun Hesarissa oli pitkä juttu The Beach Boysin legendaarisesta julkaisemattomasta albumista Smile. Tuo … Jatka lukemista SMiLE