Lehti

Vein eilen digikameran kävelylle. Tällainen tarttui muistikortille. Aurinkoisissa ja kirpeissä syyspäivissä on aina sitä "jotain".

All Your Base …

Okei. Tämä on vanha kuin mikä, mutta luulin kadottaneeni sen ikiajoiksi. Mutta ei. Se löytyi taas kerran. All Your Base Are Belong To Us (swf) Nyt pitää zoomata tuo fläsäytys muutamaan kertaan. Huh huh ... [via Media trips]

Matka tuntemattomaan

Eräs tunnettu ex-bloggaaja ja nykyinen lukija lähetti minulle päivän piristykseksi linkin Team Hellan kotisivuille. Nämä armottomalla minimalistisella otteella tehdyt sivut edustavat kulttuuria, johon en kykene samaistumaan. En sitten millään. Tästä sainkin itselleni haasteen ja lähdin tutustumaan Team Hellan sivuilla tarjottuihin linkkeihin. Tässä raportti matkasta tuntemattomaan. Suoraan sinne jonnekin, jossa kodittomuus ja vierauden tunne asustavat. GTi … Jatka lukemista Matka tuntemattomaan

The Fighting Perverts

Japanista kajahtaa taas ... kerran. Kaikki varmaan muistavat maailman kammottavimman (mutta samalla siisteimmän) lapsille tarkoitetun seikkailusarja Power Rangers. Nyt japanilainen pornoteollisuus on tehnyt oman versionsa aiheesta nimellä The Fighting Perverts. Todella perverssiä koko hommassa on trikoissa pelehtivät möhömahaiset äijät (ja kuvaan tietenkin kuuluu koulupuvussa keikaroiva nuori nainen). Sairasta ... [via Boing Boing]

Mikä rakkausleffa …

Okei. Pitää kai se jo uskoa, että en ole ihan tavallinen. Your romance is more of a love that needs to bloom within, just like Hedwig of Hedwig and the Angry Inch. The film features an East German transsexual who is seeking her "other half" after constant betrayal. You must love yourself before you can … Jatka lukemista Mikä rakkausleffa …

Mediassa osa …

No niin. Tulihan se sieltä vihdoinkin ulos. Olen taas mediassa. Tällä kertaa Kauppalehden maanantai-extran sivua komistamassa. Jännitti kyllä vähän, kun en oikein ollut jutun aiheesta niin hirveästi perillä. Eipä tullut kuitenkaan lauottua mitään aivan katastrofaalista.

Sunnuntai-lista

Tässä sitä taas mennään. Viikko on mennyt ja on sen aika. Olkaapa hyvä kaikki kanssabloggaajat ja muut lukijat. Baari-iltoja 1 kpl Stripparin piiskattavana 1 kerta (aina ne pervot haluaa piiskata mua) Tavattuja vanhoja tuttavuuksia vuosien takaa 4 kpl Uusia drinkkejä maistettu 1 kpl (Flames Over The Vietnam) Ilmaisia lonkeroita 5 kpl (jäillä) Ahdistusta omasta tulevaisuudesta … Jatka lukemista Sunnuntai-lista

Ihan vaan rauhallisesti

Eilen ajattelin, että otan bileissä ihan rauhallisesti, mutta ... Visukinttu jo raportoikin mitä kaikkea tapahtui. Vieläkin sitä ihmettelee, että miten sitä päätyy tällaiseen ...

Leisure Suit Larry

Kuka muistaa vielä Leisure Suit Larryn? Tuo irstaileva epäonnen soturi toi moniksi tunneiksi hubaa PC:n ääressä. Ja nyt hän on tullut takaisin. Yes!! Sain kutsun pelin julkistamisbileisiin tänään. Odotan innolla bileitä ja pelin testaamista. Ai niin. Mikäs tämä on?

Backward messages

Kaikki 80-luvun puolivälissä nuoruutensa eläneet varmaan muistavat eräiden uskonnollisten kiihkoilijoiden sodan Rock-musiikin saatanallisuutta vastaan. Keskeinen huomio kohdistettiin levyillä oleviin "saatanallisiin" viesteihin, jotka sai esille soittamalla levyjä väärinpäin. Jeff Millner tarjoaa muutamia näytteitä tunnetuista biiseistä. Paras on ehdottomasti Britney Spearsin "Hit Me Baby One More Timen" sisältämä "Sleep with me, I'm not too young" viesti. Judas … Jatka lukemista Backward messages